139,90 zł
Cena regularna:
155,00 zł
146,90 zł
Cena regularna:
156,09 zł
56,90 zł
Cena regularna:
62,00 zł
42,90 zł
Cena regularna:
45,00 zł
99,90 zł
Cena regularna:
460,00 zł
54,90 zł
Cena regularna:
58,00 zł
92,90 zł
Cena regularna:
105,00 zł
109,90 zł
Cena regularna:
119,79 zł
114,90 zł
Cena regularna:
135,00 zł
174,90 zł
Cena regularna:
199,00 zł
72,90 zł
Cena regularna:
139,00 zł
89,90 zł
Cena regularna:
99,00 zł
94,90 zł
Cena regularna:
105,27 zł
119,90 zł
Cena regularna:
146,00 zł
78,90 zł
Cena regularna:
95,59 zł
134,90 zł
Cena regularna:
166,00 zł
154,90 zł
Cena regularna:
169,00 zł
79,90 zł
Cena regularna:
89,00 zł
129,90 zł
Cena regularna:
163,00 zł
198,90 zł
Cena regularna:
219,00 zł
119,90 zł
Cena regularna:
143,00 zł
164,90 zł
Cena regularna:
179,00 zł
26,90 zł
Cena regularna:
32,90 zł
68,90 zł
Cena regularna:
76,00 zł
26,90 zł
Cena regularna:
32,90 zł
FAQ - pytania i odpowiedzi
1. Czy można liczyć na pomoc i doradztwo podczas zakupów?
Tak, w przypadku wątpliwości co do wyboru odpowiedniego kosmetyku można zaczerpnąć informacji pod numerem 502 509 224.
2. Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?
Tak, cały asortyment będący w sprzedaży jest oryginalny. Tam, gdzie zostało to umieszczone przez producenta, produkty posiadają plomby zabezpieczające.
3. Czy kosmetyki posiadają odpowiednie certyfikaty i są bezpieczne dla skóry?
Tak, wszystkie nasze kosmetyki posiadają odpowiednie certyfikaty i są bezpieczne zarówno dla skóry, jak i włosów. Dodatkowo wiele z naszych marek posiada certyfikaty ekologiczności, co jest dowodem, że produkcja tych kosmetyków zachodzi ze szczególnym poszanowaniem dla środowiska naturalnego. Zawsze zalecamy, aby przed skorzystaniem z kosmetyków dokładnie zapoznać się ze sposobem ich stosowania i przestrzegać zaleceń producenta. W przypadku wątpliwości lub problemów związanych z konkretnymi produktami, warto zasięgnąć porady specjalisty.
4. W jaki sposób są przygotowywane paczki do wysyłki?
Paczki w sklepie BRILLAR składają się z biodegradowalnych komponentów - do pakowania nie stosujemy plastiku. Towar jest starannie owinięty w papierowy wypełniacz, do tego zamiast plastikowej taśmy używamy papierowej. Więcej o tym, jak przygotowujemy paczki.
5. Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?
Na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail przyjdzie wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia, w której znajduję się link do śledzenia paczki. W podanym linku można na bieżąco monitorować, w którym miejscu aktualnie znajduje się paczka.
6. Kiedy wyślemy paczkę?
Przesyłki pakujemy i nadajemy po zaksięgowaniu pieniędzy zazwyczaj tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. Zazwyczaj jest to mniej niż 24 godziny.
7. Jak długo będę czekał na paczkę?
Czas dostawy to 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za złożone na sklepie zamówienie?
Tak, wystarczy podczas składania zamówienia i wypełniania danych zaznaczyć checkbox "Chcę otrzymać fakturę". Faktura VAT przyjdzie drogą mailową na wskazany podczas zamawiania adres e-mail.
9. Czy mogę zrobić zakupy nie mając zarejestrowanego konta na sklepie?
Tak, podczas zamawiania jest do wyboru opcja ,,Zakupy bez rejestracji".
10. Jakie są opcje dostawy?
Tak, wysyłamy również za granicę, wiąże się to z wyższymi kosztami przesyłki.
14. Czy można dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Tak, od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Więcej informacji o zwrotach.
15. Co, jeśli otrzymałem uszkodzoną paczkę/uszkodzony towar?
Niestety zawsze istnieje ryzyko przykrego incydentu podczas transportu z przyczyn od nas niezależnych. W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować. Więcej informacji o reklamacji.
16. Zapisałem/am się do newslettera i otrzymałem/am kod rabatowy, jak go wykorzystać?
Kod rabatowy z newslettera lub aktualnej promocji, można wykorzystać z poziomu koszyka. Dokładna instrukcja Jak skorzystać z kodu rabatowego.
*Kod rabatowy nie dotyczy produktów będących aktualnie w promocji.
17. Jak mogę skontaktować się z kimś z obsługi sklepu?
W sprawie obsługi zamówień można skontaktować się telefonicznie 795 990 076 (pon-pt - 10:00 - 20:00) lub mailowo sklep@brillar-sklep.pl. Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie wyboru odpowiedniego dla Ciebie kosmetyku, polecamy doradzić się pod numerem 502 509 224 (pon-pt - 10:00 - 20:00).
18. Czy oferujecie promocje lub wyprzedaże?
Tak, w zakładce promocje znajdują się aktualne promocje, które są aktualizowane średnio co tydzień.
19. Jakie są korzyści płynące z subskrypcji newslettera?
Wszyscy nowi subskrybenci otrzymują kod rabatowy jednorazowego użytku -10%. Dodatkowo subskrybenci jako pierwsi otrzymują kody rabatowe w przypadku nowej promocji oraz są poinformowani o nowościach i aktualnych promocjach.